Mitt i Kista om The Great Place To Work

Det ett tag sedan som jag skrev här men nu är jag tillbaka.

Efter att ha råkat ut för lite svårigheter på det privata planet har jag fått bekräftat, om möjligt, hur fantastisk min arbetsgivare verkligen är.

Fast det visste jag ju innan.

Utan att jag har bett om det har stödet flödat från alla håll och kanter. Med en oerhörd respekt och förståelse. Händer har sträckts ut som jag till en början tackade nej till men när jag tog emot det har både det privata och arbetet underlättats.

Alltså, det där priset kallat The Great Place To Work som Microsoft vann för några veckor sedan; det var inte utan orsak. Det är onekligen den bästa platsen att jobba på, inte bara i Sverige, men i så många andra länder runt omkring i världen där Microsoft vunnit samma pris.

På tal om det. I fredags fick jag, tillsammans med Robert Luciani (MACH10) och Stine Vogt Andersen (HR) äran att få delta i en intervju med lokaltidningen Mitt i Kista. Ämnet som behandlades var just ovannämnda vinst. Så ni kan tänka er att jag hade en hel del gott att säga.

På tisdag om en vecka precis, kommer tidningen ut och då får ni se till att haffa en och läsa våra svar. Om jag får tag på den digitalt publicerar jag den här på bloggen också!

Atefeh

0 Responses to “Mitt i Kista om The Great Place To Work”



  1. Kommentera

Kommentera

Om den här bloggen

Microsoft Academy for College Hires (MACH) är Microsofts traineeprogram för nyutexaminerade studenter över hela världen.

I den här bloggen kommer du att kunna läsa om hur det är att komma ut i arbetslivet efter studierna samt hur det är att jobba som trainee på ett av världens största IT-företag.

Kontakta oss

machgraduate(snabel-a)Outlook.com
wordpress visitor

